-
Gure erakundeak eta beren lema: nolakoak ginen, nolakoak gara?
Batetik, hausnarketa egitea gure erakundeak izandako aldaketen eta aldaketa horien zergatiaren gainean. Bestetik, gainerako taldeei gure erakundea, haren trantsizio aldiak eta aldaketak hobeki ezagutaraztea
-
Ni-taldea-proiektua semaforoa
Ni-taldea-proiektua gure taldean aztertu
-
Mapeando el cuerpo – territorio.
Talde edo egoera baten anarlisia egiteko dinamika dugu hau. Gehienbat talde batetan dagoen barne bizitza aztertzeko eta kanpora begira ditugun harremananak ikusteko. Gatazkak, desorekak eta bestelako hausnarketen diagnostikoa egiteko balio du
- Gaiak: Diagnostikoak
-
Técnicas participativas para la educación popular. Tomos I e II
Honekin ez diogu errefentzia egiten dinamika bateri baizik eta dinamikaz beteta dagoen liburu bateri, irakurketen ataleran topatu dezakezue.
-
Técnicas participativas para la educación popular. Tomos I e II
Heziketa herrikoiaren metodologien bilduma izateaz gain, prozesuei buruzko hausnarketa txikia egiten du hasieran. Heziketa herrikoiaren printzipioak ere aurkezten ditu.
-
Metodologias participativas, manual
Hauxe da beraiek jartzen duten helburua: El objetivo de estas metodologías es promover procesos de transformaciones sociales,y hacerlo aprendiendo con los “grupos motores” y los “conjuntos de acción” según las estrategias que a continuación se plantean.
-
Construcción de una agenda comunal
Arazoak eta aldaketarako alternatiba eta proposamenak sistematizatzeko dokumentu estrategikoa.
-
Forum teatro: salidas creativas a nuestras problemáticas
Partaideek problematika baten aurrean konponbide posibleen inguruan hausnartzeko, modu sortzaile batean.
-
Diagrama circular de actores e influencias
Problematika ezberdinetako agente gakoak analizatu, baita hauen eragina eta indarren korrelazioa.
Dinamikaren helburua parte-hartzaileek haien lurraldeko agenteen, hauen eraginaren (positiboa, negatiboa edota anbibalentea), botere indarren eta problematika zehatz baten inguruko informazioa jasotzea da.
-
Boterearen zirkulua
- Prozesuak zer baliotan oinarritu behar duen zehaztea eta adostea.
- Adostasuna bilatzeko bideak lantzea.
- Prozesu egoki bideratzeko eta baloratzeko elementuak izatea.
- Taldea osatzea, eta taldearen beraren barne-harremanak islatzea eta aztertzea.
-
Korapiloak askatze bidean
Txosten honen helburua Euskal Herriko herri mugimenduetan martxan dauden formazio esperientzien inguruko informazioa aurkeztea da.
- Gaiak: Diagnostikoak
-
Espazio irekia
Eztabaidak piztu, sortu, eta horretarako espazio egokiak bideratu.
- Gaiak: Diagnostikoak Hausnarketa
-
Pausoak aurrera
Eztabaida piztu, egoera konkretu bat aztertu eta erabakiak hartzen lagundu
- Gaiak: Eztabaidak Erabakiak Diagnostikoak
-
Marra
Eztabaida piztu, erabakiak hartu
- Gaiak: Erabakiak Diagnostikoak
-
Munduko kafea
- Taldearen intereseko gaien eztabaidarako espazioak irekitzea
- Gai baten inguruan erabakiak hartzeko pertsona askoren iritziak jasotzea.
-
Bileretarako erramintak
Testu honetan hainbat dinamika azaltzen dira, era laburrean, gure bileretan laguntzeko
- Gaiak: Diagnostikoak
-
Mapeo colectivo, profundizando la mirada sobre el territorio
Mapeo kolektiboen inguruko gogoeta egin
- Gaiak: Diagnostikoak
-
Mapeando el cuerpo territorio. Guia para mujeres que defienden sus territorios
Gorputzak eta lurraldeak aztertzeko erramintak aurkeztu, metodologia ezberdinak aurkeztu beste lengoai batzuk erabiliz gaiak eta taldeak lantzeko.
- Gaiak: Diagnostikoak
-
Manual de mapeo colectivo. Recursos cartográficos críticos para procesos territoriales de creación colaborativa
Mapeoak, kartografias, ikonografiak... azaldu eta eraikitzeko pausoak eta aholkuak eman
- Gaiak: Koiuntura analisiak Diagnostikoak
-
Guía para hacer un análisis de coyuntura
Egoera konplikatuak aztertzeko metodologia azaldu. Hainbat kontzeptu azaldu.
- Gaiak: Koiuntura analisiak Diagnostikoak