-
Análisis con el Árbol de los Problemas
Arazoen zuhaitzaren bidezko analisia erreminta parte-hartzaile bat da, arazo nagusiak identifikatzen laguntzen duena, bai eta hauen kausa eta ondorioak ere. Horrela, planifikatzaileak haien helburuak definitzea baimentzen du, eta hauek lortzeko estrategiak planteatzea ere.
- Gaiak: Koiuntura analisiak Gatazkak
-
Espazio seguruak sortzen
Espazio seguruak lortzeko eta emakumenganako arriskuak ekiditeko mekanismoen gida.
-
'Besteengaineko boterea' ulertzen: boterearen analisirako hastapena
Dinamika honek botere formala, ikusezina eta ezkutuko boterea aurkezten ditu eta hauen adibide ezberdinak azaltzen ditu. Gainera, bakoitzak haren testuinguruak botereak nola funtzionatzen duen ikertzeko marko bat eskaintzen du ere, 'besteengaineko' botereari aurre egiteko estrategiak garatzeko balio izango duena.
-
Boterearen analisia estrategiak eraikitzeko
Boterearen markoa gure testuinguru zehatzari aplikatzeak boterearen alderdi konplexuen analisian lagungarria izango zaigu. Boterearen forma ezberdinak ezagutzen lagunduko digu eta 'zerbait/norbaiten gaineko' botereari aurre egiteko eta botere 'eraldatzailea' eraikitzen lagunduko diguten estrategiak garatzen lagunduko digu.
-
Etorkizuneko eszenatokien teknika
Kanpaina edo ekimen baterako ibilbide-orri bat marrazten laguntzea.
-
Eginkizun eta zaintzen diagrama
Kolektiboetako eginkizun eta zaintzei eskaintzen zaien tartearen inguruko hausnarketa.
-
Koloretako betaurrekoak
Ikuspegi aniztasunetik begirada kritikoa lantzeko
-
Lekualdaketa arriskutsua
Teoria-praktika harremanaren inguruko hausnarketa sortzea adibide praktiko baten bidez, ikuspegi feminista batetik.
-
Makila jeisten
Tailer, ikastaro, gogoeta saio...-ei sarrera egiteko ariketa interesgarria da, landuko dugun gaiarekin loturak egin al direlako. Umorez hasi, taldea ezagutu eta talde kohesioa sortzea helburu duen ariketa da.
-
Estatuak
Giroa sortzea eta alde-lanaren beharraren eta estrategiaren inguruan hausnarketa egitea.
- Gaiak: Talde identitatea Elkarlana Talde Lana
-
Harremanen sarea
Nork bere burua aurkeztea eta taldea osatzen joatea.
-
Norbanakoen inplikazioa lantzeko teknika
Prozesu batean parte hartzen ari diren pertsonen inplikazioa aztertzeko.
-
Praktikak aztertzea
Talde, erakunde, eragile edo kolektibo jakin baten jarduna deskribatzea eta aztertzea.
-
Nik jarri dut, nik hartu dut
Norberaren eta taldekideen ekarpenen balorazioaren inguruan hausnartzea.
-
Zubia
Giroa sortzea eta talde-lanaren eta estrategien inguruan hausnartzea.
- Gaiak: Gatazkak Erabakiak Harrera Elkarlana Talde Lana
-
Gutun Ibiltaria
Eguna ixteko, taldekideen (auto)estima eta hauen arteko harremana lantzeko dinamika.
- Gaiak: Itxiera Talde kohesioa Emozioak
-
Elkartasunezko aulkiak
Aurretik egindako jarduerarako ixte kolektibo eta afektuzkoa sortzea. Kooperatiboaren garrantziari buruz, eredu indibidualista eta lehiakorraren aurrean estrategia kolektiboak eraiki beharrari buruz gogoeta egitea.
- Gaiak: Talde kohesioa
-
Kalea gurutzatuz
Zapalkuntza egoera ikusgarriak eta ikusezinak antzematea, partaideek horiekiko dituzten jarrerekin batera.
- Gaiak: Emozioak Zapalkuntza anizkoitza
-
Artzain jokoa
Partaideen artean integrazioa sustatzea, jolas jarduera baten bidez. Sistemikoari eta deszentralizatu beharrari buruzko gogoeta bultzatzea.
- Gaiak: Talde kohesioa
-
Kutxa magikoa
Parte hartzen duten instituzioen agendak ezagutzea eta horietako bakoitzaren berrirakurketa ahalbidetzea, besteen begiradatik abiatuta.
- Gaiak: Aniztasuna Aurkezpena Hausnarketa
-
Gure itxaropenak antolatzen
Partaideek topaketarekiko dituzten itxaropenak antolatzea eta ezagutzea.
-
Hegazti gripeduna
Girotzea, taldearen kohesioa lantzea eta desinhibitzea/esnatze jolasa
- Gaiak: Talde kohesioa Ezagutza jolasask
-
Herri mugimenduen ekintzen edo kanpainen antolaketarako tailerra
-Estrategien diseinua. -Epe luzeko eta epe motzeko helburuak zehaztea. -Esperimentazio taktikak ikastea.
- Gaiak: Erabakiak Plangintza egiteko
-
Nire abizenaren historia
Parte hartzaileek elkar ezagutzea, aurkezpen formal batetik haratago bakoitzaren datu pertsonalak elkarbanatuz.
- Gaiak: Talde kohesioa Ezagutza jolasask
-
Boterearen zirkulua
- Prozesuak zer baliotan oinarritu behar duen zehaztea eta adostea. - Adostasuna bilatzeko bideak lantzea. - Prozesu egoki bideratzeko eta baloratzeko elementuak izatea. - Taldea osatzea, eta taldearen beraren barne-harremanak islatzea eta aztertzea.
-
Amarauna
- Taldeak prozesuarekiko dituen espektatibak ezagutzea. - Taldea osatzea. - Prozesua berriz bideratzeko eta baloratzeko elementuak izatea. - Prozesuarekin zerikusirik ez duten espektatibak argitzea.
- Gaiak: Ebaluazioa Hausnarketa Balorazioak
-
SHAIL momentua
- Gauzatutako edo erabilitako teknikaren inguruan ondorioak ateratzea. - Teknika ulertzea, barneratzea eta prozesuan kokatzea.
-
Sistemen jolasa
Sistemek nola funtzionatzen duten aztertu, interdepentziak,
- Gaiak: Talde kohesioa
-
Elkar entzunez
Entzuketa aktiboa praktikatu
- Gaiak: Talde kohesioa Aniztasuna Emozioak
-
Amestuz
Etorkizun edo egoerak amestu
- Gaiak: Sormena
-
Arrainontzia
Hausnarketa era ordenatuan eta diferentean egitea
- Gaiak: Hausnarketa
-
Espazio irekia
Eztabaidak piztu, sortu, eta horretarako espazio egokiak bideratu.
- Gaiak: Diagnostikoak Hausnarketa
-
Zirkulu kontzentrikoak
Definizio amankomunak eraiki
- Gaiak: Eztabaidak Hausnarketa
-
Futbol partida
Koiuntura analisia egin
- Gaiak: Koiuntura analisiak Eztabaidak
-
Argazkiak
Eztabaida eman
- Gaiak: Eztabaidak
-
Pendulua
Konfiantza eraiki
- Gaiak: Talde kohesioa
-
Zenbakiak
Ariketak egiteko taldeak sortu
- Gaiak: Taldeka banatu
-
Tarareo
Ariketak egiteko taldeak sortu
- Gaiak: Taldeka banatu
-
Txartelak
Taldeak osatzeko eta hasierako harreman bat gertatzeko dinamika.
- Gaiak: Taldeka banatu
-
Agurrak
Antzerki apur bat egin
- Gaiak: Ezagutza jolasask
-
Eskuak elkartuz
Ezagutuz joan, kontaktua
- Gaiak: Ezagutza jolasask
-
Hiru helburu, hiru talde
Talde kohesioa, konpetitibitatea eta elkartasuna, komunikazioa landu
- Gaiak: Talde kohesioa
-
Aulki komunitarioa.
Kontaktu fisikoa, taldea sortu
- Gaiak: Talde kohesioa Ezagutza jolasask
-
Maite zaitut
Kontaktu fisikoa eta autoestima
- Gaiak: Ezagutza jolasask
-
Laranja-limoia.
Izenak ikasi
- Gaiak: Ezagutza jolasask
-
Letrak bizkarrean
Ezagutu eta kontaktu fisikoa izan
- Gaiak: Ezagutza jolasask
-
Bi borobil.
Elkar ezagutu eta hitz egiten hasi
- Gaiak: Ezagutza jolasask Aurkezpena
-
Diana
Prozesuen balorazioa egin
- Gaiak: Balorazioak
-
Harrera eta ongietorria
Topaketa edo formakuntza saio luze batera ongi etorria eman
- Gaiak: Harrera
-
Gatazkak ikustarazteko eta lantzen hasteko ruta metodologikoa
Taldean dugun gatazka era sortzailean irudikatu eta lantzeko plangintza osatu
- Gaiak: Gatazkak
-
La frontera/ Muga
Adentrarse en un tema usando elementos simbólicos, como la imagen de la línea de la frontera, del límite, del lugar donde estamos paradas en el mundo en el momento actual de la vida de cada mujer. Esta técnica busca mostrar la igualdad en la discriminación por razones degénero que caracteriza a las mujeres, pero también las desigualdades y brechas existentes entre mujeres por razones de edad, etnia, raza, orientación sexual, pertenencia religiosa, clase y otras formas de discriminación.
- Gaiak: Aniztasuna Feminismoak
-
Estatua jolasa
• Gorputzagaz sentimenduak adieraztea • Kolektiboaren berria ematea era bisual batean -
- Gaiak: Komunikazioa Sormena Ebaluazioa Hausnarketa
-
Jolasa: jauzi eta hartu.
• Gorputzarekin talde babesa sentitzea • Elkarrekin laguntzea
- Gaiak: Talde kohesioa Talde Lana
-
Makina
Erritmoa hartu eta makina baten atalen garrantzia ulertu
- Gaiak: Talde kohesioa
-
Erabakiak hartuz (dinamika sorta)
Erabaki bat hartu. Formazio-prozesuetan gertatzen zaizkigun ezadostasunak eta gatazkak ikasteko aukera bezala lantzea. Talde-ariketa ezberdinen bitartez, denon arteko elkarlanean adostutako konponbidea sortzea, denok praktikara eramango duguna talde-kohesioa zainduz. Talde-arduran eta gainerako partaide guztiekiko konpromisoan oinarrituz, denon artean adostutako erabaki bat hartzea.
- Gaiak: Erabakiak Hausnarketa
-
Rol jokoa
Taldean ematen diren rolak antzeztuz honen inguruko eztabaida eman
- Gaiak: Hausnarketa
-
Eztabaida piztuz
Gai baten inguruko hausnarketa publikoaren interesen arabera egin
- Gaiak: Eztabaidak Hausnarketa
-
Espektatibak hausnartuz
Talde baten espektatibak identifikatu ni-taldea eta proiektua kontuan hartuz.
- Gaiak: Hausnarketa
-
Taldeko argazkia
Helburua: Era artistiko batean bakoitzak militantzen duen taldea irudikatu
- Gaiak: Aurkezpena
-
Militantziaren hausnarketa ispiluarekin
Bakoitzak ibilbide militantearen hausnarketa indibiduala egin, gerora eta hala nahi bada, eztabaida bat eman.
- Gaiak: Aurkezpena Hausnarketa
-
Serbileta eta mantela
Guztion artean kontzeptuak definitu, guztion ideiak bildu
- Gaiak: Definizioak osatu Sormena
-
Taldea irudikatuz
Gure taldearen ibilibidea irudikatu
- Gaiak: Sormena
-
HItzak
Eztabaida piztu
- Gaiak: Eztabaidak
-
Zirkuloa. Hark esan du...
Arazoak kolektiboak (eta ez aldiz pertsonalak) direla ikustaraztea, denon artean arazoei konponbidek bilatzea eta entzuketa aktiboa lantzea.
- Gaiak: Erabakiak
-
Pausoak aurrera
Eztabaida piztu, egoera konkretu bat aztertu eta erabakiak hartzen lagundu
- Gaiak: Erabakiak Diagnostikoak Ebaluazioa
-
Marra
Eztabaida piztu, erabakiak hartu
- Gaiak: Erabakiak Diagnostikoak
-
Liburua eskuan
Erabakiak hartu, eztabaida piztu
- Gaiak: Erabakiak
-
Kontsentsua
Kontsentsura heltzeko ematen diren pausoen azterketa egitea
- Gaiak: Erabakiak
-
Munduko kafea
- Taldearen intereseko gaien eztabaidarako espazioak irekitzea - Gai baten inguruan erabakiak hartzeko pertsona askoren iritziak jasotzea.
-
Erabakiak hartzeko taula
Erabakiak hartzerako orduan sustengo modura eta eztabaidan ez galtzeko erabili dezakegun taula da hau.
- Gaiak: Erabakiak
-
Erabakiak hartu
Erabakiak sakontasunarekin hartu, elkarrekin eraikiz
- Gaiak: Erabakiak
-
Bileretarako erramintak
Testu honetan hainbat dinamika azaltzen dira, era laburrean, gure bileretan laguntzeko
- Gaiak: Diagnostikoak
-
Denboraren linea
- Taldearen historia/kronika bat egiteko. - Taldeak izan ditun momentu esaguratsuak (positibo zein negatiboak) identifikatzeko. - Taldekide berriei taldearen ibilbidea trasmititzeko.
- Gaiak: Talde kohesioa Gatazkak Diagnostikoak
-
Plangintza bat egiteko galdera sorta
Plangintza bat egiteko ariketa
- Gaiak: Plangintza egiteko
-
AMIA
Talde baten indargune eta ahulguneak aintzat hartuta, erabakiak hartzeko dinamika da
- Gaiak: Diagnostikoak Plangintza egiteko
-
bederatzi galdera
Ganorazko plangintza bat egiteko gure buruari egin beharreko galderak
- Gaiak: Plangintza egiteko
-
Arazoen zuhaitza
Egoera bat aztertzeko dinamika da, sustraietatik fruituetara. Arazoen zuhaitza, helburuen zuhaitza eta analisi estrategioek hirukotea osatzen dute, arazoak eta beraien aurrekari zein ondorioak aztertzeko balio dute. Proiektuak idazteko, helburuak definitzeko eta estrategiak aurrekusteko balio du.
- Gaiak: Diagnostikoak
-
Pendulua
Talde kohesioa
- Gaiak: Talde kohesioa Zaintza
-
Eskultorea
Talde kohesioa, gorputza landu
- Gaiak: Talde kohesioa
-
Laztan euria
Talde kohesioa, gorputza landu
- Gaiak: Talde kohesioa
-
Izarari buelta
Talde kohesioa, talde lana indartu
- Gaiak: Talde kohesioa
-
Globoak
Talde kohesioa, ondo pasatu
- Gaiak: Talde kohesioa
-
- Denboraren linea
- Taldearen historia/kronika bat egiteko. - Taldeak izan ditun momentu esaguratsuak (positibo zein negatiboak) identifikatzeko. - Taldekide berriei taldearen ibilbidea trasmititzeko.
- Gaiak: Gatazkak Diagnostikoak
-
Gatazkaren galderak
Gatazka bati aurre egiteko taldean erantzun beharreko galderak
- Gaiak: Gatazkak
-
Alergia emozionalak
Zerk haserratzen gaituen aztertu
-
Baloreak ikertuz
Bakoitzarentzat garrantzitsuak diren baloreak agertu
-
Erretze maila neurtzeko inkesta
Bakoitzaren erretze maila eta nekea neurtu
- Gaiak: Emozioak
-
Akordioetara heltzeko pausoak
Akordioak hartu guztion hitzak entzunez
- Gaiak: Erabakiak
-
Zentzumenekin ebaluazioa
Emozioetan oinarritutako ebaluazioa egin. Gorputza landu
- Gaiak: Ebaluazioa
-
Marrazki koordenatua
Elkarrekin eraiki, sormena landu
- Gaiak: Sormena lantzeko Elkarlana
-
Ibilaldi animatua
Deshinibizioa, barre egin, sormena landu
- Gaiak: Sormena lantzeko
-
Emotikonoak
Bakoitzaren emozioak edo egoera ikusteko balio dezake Eguneko balorazioa egiteko balio dezake
- Gaiak: Emozioak Ebaluazioa
-
Gorputza lurraldea
Gorputza lurralde bezala lantzeko dinamika. Lurralde komunitarioak zein pertsonalak borrokatzen ditugunean gertatzen zaiguna aztertu. Indarkeriak identifikatu. Borroka biak alderatu eta bien garrantziaz hitz egin. Ekofeminismoa, elikadura burujabetza lantzeko egokia
- Gaiak: Diagnostikoak Feminismoak
-
CLAVES PARA CREAR UN PROTOCOLO ANTE AGRESIONES MACHISTAS EN LOS MOVIMIENTOS SOCIALES
CLAVES PARA CREAR UN PROTOCOLO ANTE AGRESIONES MACHISTAS EN LOS MOVIMIENTOS SOCIALES
- Gaiak: Feminismoak
-
ERASO MATXISTEN AURKAKO PROTOKOLOA
- Gaiak: Feminismoak
-
TELEGRAMA
Resaltar lo que más ha llamado la atención dentro del grupo, ya sea para bien o para mal Ver como ha sido el proceso grupal.
- Gaiak: Ebaluazioa
-
Erabakiak puntuatuz
Erabakiak sakontasunez hartzea, elkarrekin eraikiz
- Gaiak: Erabakiak
-
Hark esan du
Arazoak kolektiboak (eta ez aldiz pertsonalak) direla ikustaraztea, denon artean arazoei konponbidek bilatzea eta entzuketa aktiboa lantzea.
- Gaiak: Erabakiak
-
Herri Mugimenduen eta erakunde publikoen arteko gatazka eta aliantzak
Herri mugimendu eta administrazioaren arteko harremanek aukerak eta arriskuak identifikatzea eta hausnartzea.
- Gaiak: Gatazkak
-
Herri Mugimenduen fauna txikia
Eragile ezberdinak elkarren berri izatea eta gure arteko ezagutza eta elkarlanaz gogoetatzea. 1) Jendarte-eredu honen zapalkuntza ezberdinen oinarrizko kritika egin eta bere eraldaketa orokorra sustatzea eta 2) Egunerokotasuneko kontraesan eta koherentzien kudeaketen gaineko hausnarketa/eztabaida zabaltzea
-
Munduko kafea
- Taldearen intereseko gaien eztabaidarako espazioak irekitzea - Gai baten inguruan erabakiak hartzeko pertsona askoren iritziak jasotzea.
- Gaiak: Erabakiak
-
Liburua eskuan
Erabakiak hartzea testu edo irakurgaiak abiapuntu moduan izanda.
- Gaiak: Erabakiak
-
Pausuak aurrera
Erabakiak hartzea, mugimenduan jarriz.
- Gaiak: Erabakiak
-
Marra
Erabakiak hartzea, aukerak mahai gainean jarriz.
- Gaiak: Erabakiak
-
Buztinarekin sentituz
Saio baten itxiera sortzailea egitea. Norberaren emozioekin konektatzea.
- Gaiak: Itxiera Ebaluazioa Sormena lantzeko
-
Memoria eskola
Gure mugimenduaren historian sakontzeko dinamika.
-
Denbora linea
- Taldearen historia/kronika bat egiteko. - Taldeak izan ditun momentu esanguratsuak (positibo zein negatiboak) identifikatzeko. - Taldekide berriei taldearen ibilbidea trasmititzeko.
- Gaiak: Diagnostikoak
-
La frontera
Adentrarse en un tema usando elementos simbólicos, como la imagen de la línea de la frontera, del límite, del lugar donde estamos paradas en el mundo en el momento actual de la vida de cada mujer. Esta técnica busca mostrar la igualdad en la discriminación por razones de género que caracteriza a las mujeres, pero también las desigualdades y brechas existentes entre mujeres por razones de edad, etnia, raza, orientación sexual, pertenencia religiosa, clase y otras formas de discriminación.
- Gaiak: Feminismoak
-
Inklusio erradikala gure espazioetan
-Inklusio erradikal edo errealaren inguruan kolektiboki gogoetatzea. -Gure barne eraldaketa prozesuen eraginkortasuna baloratzea.
- Gaiak: Feminismoak