-
Rol-jolas alderantzikatua
a) Parte hartzen dugun espazioetan gure rolek (nahiz eta kontzienteak ez izan) eragiten duten horretan arreta jartzea; besteengan zer nolako eragin izaten dugun kontzientera eta gorputzera ekartzea, rango altuko rolak betetzen ditugunean bereziki.
b) Kontzientera ekarritako horiek gure praktika militanteekin lotzea, berrikuspen kritiko bat eginez.
-
Arrainontzia
Taldeko partehartzea handitu. Hitzak errespetuz hartu. Eztabaida dinamikoa egin
- Temas: Debates Decisiones
-
Gure erakundeak eta beren lema: nolakoak ginen, nolakoak gara?
Batetik, hausnarketa egitea gure erakundeak izandako aldaketen eta aldaketa horien zergatiaren gainean. Bestetik, gainerako taldeei gure erakundea, haren trantsizio aldiak eta aldaketak hobeki ezagutaraztea
-
Ni-taldea-proiektua semaforoa
Ni-taldea-proiektua gure taldean aztertu
-
Nola hitz egiten diogu elkarri?
Taldean nola hitz egiten garen ikusi eta horren ondorioak aztertu
-
Norbera eta tardearen denbora lerroa
Guztion artean orain arte bizi izan duguna gogora ekarri eta hainbat puntu berreskuratu eta eztabaidatu Talde kohesioa landu Kideen arteko elkarezagutzea bultzatu Proiektuaren ibilbidea zehaztea
- Temas: Cohesión de grupo
-
Mapeando el cuerpo – territorio.
Talde edo egoera baten anarlisia egiteko dinamika dugu hau. Gehienbat talde batetan dagoen barne bizitza aztertzeko eta kanpora begira ditugun harremananak ikusteko. Gatazkak, desorekak eta bestelako hausnarketen diagnostikoa egiteko balio du
- Temas: Diagnósticos
-
"Mano alzada" para la priorización
El objetivo es que lxs participantes puedan priorizar la agenda planteada, según las necesidades básicas y las características de la población afectada o grupo objetivo.
- Temas: Conflictos
-
Construcción de una agenda comunal
Documento estratégico de sistematización de problemas y alternativas/propuestas de cambio.
-
Diagrama circular de actores e influencias
Analiza los actores claves en diferentes problematicas, su influencia y correlación de fuerzas.
El objetivo es que lxs participantes obtengan mayor información sobre los actores de su territorio, la influencia que ejercen, las fuerzas de poder, su influencia positiva, negativa o ambivalente (según su ubicación geográfica), así como las correlaciones entre fuerzas existentes y determinada problemática.
-
Análisis con el Árbol de los Problemas
El análisis con el árbol de problemas es una herramienta participativa, que se usa para identificar losproblemas principales con sus causas y efectos, permitiendo a los planificadores de proyectos definir objetivos claros y prácticos, así como también plantear estrategias para poder cumplirlos.
- Temas: Analisis de coyuntura Conflictos
-
Analizando las prácticas
Describir y analizar el trabajo que hace un determinado grupo, organización o colectivo.
-
Yo he ofrecido, yo he recibido
Reflexionar sobre las aportaciones de cada unx y de lxs demás participantes.
-
Carta viajera
Para acabar el día, dinámica para trabajar la (auto)estima de lxs participantes y la relación entre estxs.
- Temas: Cierre Cohesión de grupo Emociones
-
Boterearen zirkulua
- Prozesuak zer baliotan oinarritu behar duen zehaztea eta adostea.
- Adostasuna bilatzeko bideak lantzea.
- Prozesu egoki bideratzeko eta baloratzeko elementuak izatea.
- Taldea osatzea, eta taldearen beraren barne-harremanak islatzea eta aztertzea.
-
Diana
Prozesuen balorazioa egin
- Temas: Valoraciones
-
Harrera eta ongietorria
Topaketa edo formakuntza saio luze batera ongi etorria eman
- Temas: Bienvenida
-
Taldea irudikatuz
Gure taldearen ibilibidea irudikatu
- Temas:
-
Erabakiak hartzeko taula
Erabakiak hartzerako orduan sustengo modura eta eztabaidan ez galtzeko erabili dezakegun taula da hau.
- Temas: Decisiones
-
Erabakiak hartu
Erabakiak sakontasunarekin hartu, elkarrekin eraikiz
- Temas: Decisiones